sobota, 8 grudnia 2012

Przepraszam...

Bardzo was przepraszam, ale nowy rozdział nie pojawi się ani jutro, ani pojutrze, bo mam strasznie dużo nauki i innych obowiązków, np dodatkowe lekcje z różnych przedmiotów, bo jakiś tam projekt jest dla naszej klasy i dzisiaj byłam w szkole do 14, a jest sobota! Mam jeszcze gitarę i dwa jakieś konkursy, na które też dobrze by było się trochę przygotować no i jeszcze szkoła i wystawienie ocen już niedługo, więc coś tam trzeba poprawić. Mam już go trochę napisanego, ale jednak to jest z pół strony, więc nie ma szans, żebym dodała coś takiego...
Jeślibyście mnie odpowiednio zmotywowali ( xD) to może szybciej bym coś naskrobała, ale że pod poprzednim rozdziałem były tylko dwa komentarze...
No dobra, więc ten rozdział z dzisiaj będzie może nawet w  środę, ale nic nie obiecuję.
Madzia xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz